Орналасқан жері
Алматы
Мекенжайды нақтылаңыз
Себет
бос

Менің тапсырысым

Менің тапсырысым қайда?

Жеткізудің болжамды уақытын білу үшін «Менің тапсырыстарым» бөліміне өтіп, Сізді қызықтыратын тапсырыс нөмірін басыңыз.

Тауарлардың әрқайсысына мәртебелердің бірі берілетін болады:

  • Жеткізушіден күтеміз - бұл тауарды жеткізушіден белгілі бір күнге дейін күтеміз дегенді білдіреді.
  • Сақталған - біздің қоймада тауар бар және Сіз үшін сақталған!
  • Дайын - тауар қоймада жиналды немесе беру пунктіне/курьерлік орталыққа келіп түсті. Тапсырыс күйінің жанында Сіз тауардың орналасқан жерін көретін боласыз.
  • Қол жетімді емес - тауар жеткізушіде қол жетімді емес.

Тауарлар тізімінің астында Сіз «Тапсырыс тарихын» көресіз, онда тапсырыс бойынша іс-әрекеттің тәртібі және оны жылжыту тарихы көрсетілген. Сіздің қалаңызға дейін жеткізу мерзімдерін «Жеткізу әдістері»бөлімінен көре аласыз.

Менің тапсырысым қашан келеді?

 

Тауарлар Алматы және Қарағанды қоймаларында орналасқан. Тапсырыс қоймада жиналған кезде ол Сіздің мекен-жайыңызға немесе пошта бөлімшесіне жіберіледі. Сіздің қалаңызға жеткізу мерзімдерін Сіз "Жеткізу әдістері" бөлімінен көре аласыз.

Тапсырыстағы мәртебелер нені білдіреді?

Тексеру - тапсырыста деректерді тексеру қажет болса, тапсырыс осы мәртебеге түседі

Төлем - Сайтта немесе қосымшада төлемді таңдаған кезде Сіздің тапсырысыңыз төлемге жіберіледі, осы мәртебедегі жеке тұлғалар үшін тапсырыс 5 сағаттан аспайтын мерзімде болады. Заңды тұлғалар үшін 6 күн тұрады.

Қалыптастыру - бұл мәртебе біздің жеткізушілерден тауарлар күтіп тұрғанын және тапсырыс жинауға дайындалып жатқанын білдіреді

Қалыптасты - осы кезеңде барлық тауарлар дайын және жөнелтуді күтуде, немесе қазірдің өзінде жөнелтілді, беру пунктіне әкелінді дегенді білдіреді.

Жіберілді - тапсырысты пошта арқылы жіберген кезде осы мәртебе беріледі.

Орындалды - тапсырысыңызды алған кезде орындалды мәртебесі беріледі.

Күші жойылды - егер сақтау мерзімі өтіп кетсе немесе қандай да бір себептермен жойылса, бұл мәртебе беріледі.

Тапсырысты түзетуге бола ма?

Иә, егер ол "Тексеру" немесе "Қалыптастыру" күйінде болса, Сіз тапсырысқа өзгертулер енгізе аласыз. Біз төменде барлық мүмкіндіктер туралы айтатын боламыз!

Маңызды! Егер сіздің тапсырысыңыз алдын-ала төленген болса, онда жеткізу әдісін өзіңіз өгерте алмайсыз, сонымен қатар тапсырысқа тауар қоса алмайсыз, себебі сіздің тапсырысыңыздың сомасы өзгеруі мүмкін.

Тапсырыстың бөлінуі

Егер Тапсырыс бойынша тауарлардың бір бөлігі жеткізушілерден күтілсе, ал бір бөлігі біздің қоймада болса, бұл функция Сіз үшін пайдалы болады. Тапсырысты дайындық бойынша бөлуге болады. Біздің қоймада бар тауарларды біз бір тәулік ішінде жинаймыз және Сіздің қалаңызға жіберетін боламыз!

Тапсырысты бөлу үшін:

  1. "Менің тапсырыстарым" бөліміне өтіп, тапсырыс нөмірін басыңыз.
  2. Әрі қарай, "Бөлу" батырмасын басыңыз.
  3. Жеке тапсырыспен алғыңыз келетін тауарларды белгілеңіз.
  4. Әрекетті растаңыз: "Элементтерді бөлу" батырмасын басыңыз.

Тапсырысты бөлу кезінде жеткізу құны ақылы болуы мүмкін.

Егер Сіздің тапсырысыңыз төленсе, сома екі бөлікке бөлінеді. Тапсырыстың бірінші бөлігі (бөлшек) толығымен төленеді. Екінші бөлік ішінара немесе толық төленеді - жеткізу әдісіне және оның құнына байланысты.

Тауарлардың бір бөлігін алып тастау

 

Егер тапсырыстағы кейбір тауарлар енді өзекті болмаса, оларды жоюға болады. Ол үшін:

  1. "Менің тапсырыстарым" бөліміне өтіп, тапсырыс нөмірін басыңыз.
  2. Әрі қарай, "Элементтердің бір бөлігін алып тастау" батырмасын басыңыз.
  3. Алып тастауды қажет ететін элементтерді таңдаңыз.
  4. Ұсынылған тізімнен тауарлардың алып тастау себебін көрсетіңіз немесе "Басқа" таңдау арқылы себебін өзіңіз жазыңыз.
  5. Әрекетті растаңыз: "Элементтерді алып тастау" батырмасын басыңыз.

Тауарлардың бір бөлігі жойылған кезде жеткізу құны ақылы болуы мүмкін.

Егер Тапсырыс төленсе және Сіз тауарлардың бір бөлігін алып тастасаңыз, сома Сізге төлем жасалған әдіспен қайтарылатын болады.

Тапсырыстың толық жойылуы

Сіз тапсырысты толығымен алып тастай аласыз. Ол үшін:

  1. "Менің тапсырыстарым" бөліміне өтіп, тапсырыс нөмірін басыңыз.
  2. Әрі қарай, "Тапсырыстан бас тарту" батырмасын басыңыз.
  3. Ұсынылған тізімнен жоюдың себебін таңдаңыз немесе "Басқа" таңдау арқылы себебін өзіңіз жазыңыз.
  4. Әрекетті растаңыз: "Болдырмау" батырмасын басыңыз.

Егер тапсырыс төленген болса, біз соманы төлем жасалған әдіспен қайтаратын боламыз: картаға немесе Сіздің шотыңыздың жеке шотына. Картаға қолма-қол ақшаны қайтару операциясын банк өңдейді және орташа есеппен 1-3 күнді алады. Жеке шотқа қаражат тапсырыс жойылғаннан кейін бірден қайтарылады.

Егер Сіздің тапсырысыңыз оралған және жолда болса, "Тапсырыстан бас тарту" батырмасы қол жетімді болмайды.

  • Пошта тапсырысынан бас тарту үшін оның пошта бөлімшесіне келуін күтіңіз. Осыдан кейін Сіз жіберілген заттан бас тарта аласыз.
  • Курьермен жеткізу әдісі немесе беру пункті көрсетілген тапсырыстың күшін жою үшін тапсырыс курьерлік орталыққа немесе беру пунктіне түскенше күтіңіз. Келгеннен кейін бірден Сіздің тапсырысыңызда "Тапсырыстан бас тарту" батырмасы пайда болады және Сіз оны пайдалана аласыз.
  • Егер сіз Тастаматқа жеткізілетін тапсырыстан бас тартқыңыз келсе, біздің байланыс орталығына хабарласыңыз.

Маңызды! Тауарлардың/тапсырыстардың жиі бас тартылуы кезінде дүкен өз қалауы бойынша тауарға тапсырыс беру кезінде міндетті 100% алдын ала төлеу шартын белгілеу құқығын өзіне қалдырады.

Тауарларды тапсырысқа қосу

Бұрыннан бар тапсырысқа тауарларды қосу үшін:

  1. Заттарды себетке қосыңыз.
  2. "Тапсырысты рәсімдеу" батырмасын басыңыз.
  3. Егер функция қол жетімді болса, Сізге бұрыннан бар тапсырысқа элементтерді қосу ұсынылатын болады.
  4. Қосылған заттарды ескере отырып, тапсырысты тексеріңіз және әрекетті растаңыз: "Растау" батырмасын басыңыз.

Егер Сізден бұрыннан бар тапсырысқа тауарларды қосу сұралмаса, өкінішке орай, функция қол жетімді болмайды. Сіз жаңа тапсырыс бере аласыз.

Төлем әдісін өзгерту

Төлем әдісін өзгерту үшін тапсырысқа өтіңіз. Сіз таңдаған төлем әдісі туралы ақпаратты көре аласыз.

Түзету батырмасын басып, Өзіңізге ыңғайлы басқа төлем әдісін таңдаңыз.

Маңызды! Тауарлардың/тапсырыстардың жиі бас тартылуы кезінде дүкен өз қалауы бойынша тауарға тапсырыс беру кезінде міндетті 100% алдын ала төлеу шартын белгілеу құқығын өзіне қалдырады.

Мекен-жайы мен жеткізу әдісін өзгерту

Егер Сіздің тапсырысыңыз "Тексеру" немесе "Қалыптастыру" күйінде болса, Сіз жеткізу әдісі мен мекен-жайын өзгерте аласыз.

Маңызды! Егер Сіздің тауарларыңыздың бірі "Дайын" күйінде болса, жеткізу әдісін өзгерту жұмыс істемейді.

Мұны істеу үшін тапсырысқа өтіңіз. Сіз мекен-жай және жеткізу әдісі туралы ақпаратты көретін боласыз.

Сіз түзету батырмасын басып, мекенжай кітабына түзетулер енгізе, сондай-ақ жеткізу әдісін өзгерте аласыз.

Жеткізу әдісін өзгерту оны орағаннан кейін мүмкін емес.

Егер Сіздің тапсырысыңызда курьермен жеткізу әдісі көрсетілсе және Сізге мекенжай деректеріне түзетулер енгізу қажет болса, өтінеміз, біздің байланыс орталығына хабарласыңыз.

Неліктен менің тапсырысым жойылды?

Тапсырыс бірнеше жағдайда жойылуы мүмкін.

  1. Тапсырыстағы барлық позициялар жеткізушіде қол жетімсіз болып қалды.
  2. Тапсырысты растау немесе курьерлік жеткізуді келісу үшін Сізбен байланыса алмадық. Сіз жаңа тапсырыс бере аласыз және түсініктемеде Сізге ыңғайлы байланыс әдісін көрсете аласыз.
  3. Тапсырысты беру пунктінде немесе курьерлік орталықта сақтау мерзімі аяқталды. Сақтау мерзімі туралы толығырақ ақпаратты Сіз мына жерден біле аласыз.
  4. Төлемді күту мерзімі аяқталды. Егер тапсырыста 100% алдын ала төлемді білдіретін төлем әдісі көрсетілсе және ол белгіленген мерзімде келмесе, тапсырыс автоматты түрде жойылады. Төлем әдістері туралы толығырақ ақпаратты Сіз сілтемені басу арқылы біле аласыз.

Егер Сіздің тапсырысыңыз төленген және жойылған болса, қолма-қол ақша Сізге төлемді жасаған әдіспен қайтарылатын болады:

  • егер тапсырыс жеке шоттан төленген болса, сома тапсырыс жойылған күні қайтарылатын болады. Жеке шот балансын сілтеме арқылы тексере аласыз;
  • егер Сіздің тапсырысыңыз төлем картасынан онлайн түрде төленген болса, біз ол соманы Сіздің картаңызға тапсырыстан бас тартқан күні қайтаратын боламыз. Әдетте картадағы сома бірден есептеледі. Кейбір жағдайларда операцияны банк 1-3 жұмыс күні ішінде өңдейді.

Жойылған тапсырысты қалпына келтіруге бола ма?

Жойылған тапсырыстар қалпына келтірілмейді. Сіз өзіңізді қызықтыратын туарларға жаңа тапсырыс бере аласыз. Егер Сіз тапсырысыңыздағы тауарды жойсаңыз немесе алған кезде тауардан бас тартсаңыз, бұл тауарды қалпына келтіру мүмкін емес.

Тапсырысты алу шарттары

Тапсырысты алған кезде алу кодын курьерге немесе беру пунктінің менеджеріне хабарлаңыз. Бұл Сіздің жеке басыңызды растау үшін қажет. Бұл кодты табу үшін "Менің тапсырыстарым" бөліміне өтіп, тапсырыс нөмірін басыңыз.

Тапсырысты беру пунктінде немесе курьерден алған кезде Сізде тапсырыстың құрамын қарау мүмкіндігі бар. Егер кейбір тауарлар Сізге сәйкес келмесе немесе сайттағы сипаттамаға сәйкес келмесе, Сіз одан бас тарта аласыз.

Курьер кезінде тауарлардан бас тартқан жағдайда, егер сатып алу сомасы 5 000 теңгеден кем болса, жеткізу тегін болады.

Сондай-ақ, заңды тұлғалар үшін тапсырыс алу шарттарын қараңыз.

Мен үшін тапсырысымды біреу ала ала ма?

Егер қандай да бір себептермен Сіз тапсырысты өзіңіз ала алмасаңыз, онда Сіз әкету әрекетін жақын адамыңыздан сұрай аласыз. Оған алу кодын беру жеткілікті.

Тапсырыс беру пунктіне түскені туралы хабарлама келмеді ме?

Тапсырыстардың түскені туралы хабарламалар келеді:

  • электронды поштаға;
  • егер Сізде Flip қолданбасы орнатылған болса, push хабарландырулары ретінде;
  • Жеке кабинеттегі Хабарландыру орталығына;
  • егер сізде қосымшада хабарландырулар қосылмаған болса, телефонға SMS түрінде;

Сондай-ақ, Сіз тапсырыс күйін Жеке кабинеттегі Тапсырыстар бөлімінен тексеруге болады.

Қалай тапсырыс беруге болады?

Тапсырысты рәсімдеу үшін келесі  нұсқауларды орындаңыз: 

  1. Заттарды себетке қосыңыз.
  2. Себетке өтіп, тапсырыс бергіңіз келетін заттарды құсбелгімен  белгілеңіз. "Тапсырыс беру" түймесін басыңыз
  3. Жеткізу әдісін таңдаңыз. Сізге тізімде немесе картада жеткізудің барлық қолжетімді әдістер ұсынылады. Іздеуді ыңғайлы ету үшін орналасқан жеріңізді анықтаңыз немесе "Іздеу"жолағын пайдаланыңыз.
  •  Курьерлік жеткізуді таңдағанда, "Есікке дейін жеткізу" бөліміне өтіңіз. Нақты мекен-жайыңызды енгізіңіз немесе картаға нүкте қойыңыз. Егер осы ауданға/қалаға жеткізу қолжетімді болмаса, "Бұл мекен-жайға жеткізбейміз"деген белгіні көресіз 

Мұқият болыңыз, курьерлік жеткізу мекен-жайы келесі форматта енгізілуі керек: Қала, көше және үй. Әрі қарай, сізден нақтылау деректерін көрсету сұралады.

          4. Төлем әдісін таңдаңыз. Қолжетімді төлем әдістері туралы мына сілтемеден біле аласыз. 

           5. Деректердің дұрыстығын тексеріп, "Тапсырысты растау" батырмасын басу арқылы тапсырысты растаңыз.

Тапсырысты растағаннан кейін, егер сіз картамен онлайн режимінде төлегіңіз келсе, тапсырысты төлей аласыз. Егер сізде бірден төлем жасау мүмкіндігі болмаса, оны тапсырыс жеткізілгенге дейін жасай аласыз.